Jak nakupovat

Zajímá Vás, jak probíhá nákup na našem e-shopu? Zde pro Vás přinášíme srozumitelné shrnutí. Obsáhlejší informace najdete v našich Obchodních podmínkách. Pro Vaše případné dotazy máme připraven kontaktní formulář.

Jak přidat do košíku správný výrobek?

U puškohledů je potřeba vždy zvolit správný typ záměrné osnovy, jinak není možné produkt přidat do košíku. Náhledové obrázky dostupných záměrných osnov najdete u každého produktu. V případě příslušenství je potřeba zvolit typ, který odpovídá přesně Vašemu puškohledu, spektivu nebo dalekohledu. U popisků veškerého příslušenství jsou vyjmenovány kompatibilní typy našich výrobků. Pokud si však nejste stále jisti, nejlepší je zeptat se nás.

Možnosti platby a dopravy

Objednávku můžete zaplatit různými způsoby v závislosti na způsobu dopravy.

Pro objednávky zasílané Českou poštou nebo přepravní společností PPL doporučujeme platbu převodem na účet, v tomto případě zásilku expedujeme až po připsání platby. Je to nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Pro Českou poštu a PPL si můžete zvolit i možnost dobírky, kde ovšem negarantujeme možnost platby kartou při převzetí.

Pokud jste z Hodonína a okolí, můžete si objednávku vyzvednout v našem ShowRoom (adresa: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín). Zde je možné platit pouze hotově.

Slevové kupóny

Za každou uskutečněnou objednávku od nás obdržíte slevový kupón, který lze uplatnit až na další nákup. Slevové kupóny jsou přenosné, můžete je tedy předat vašim přátelům či známým na jejich nákup. Každý slevový kupón lze uplatnit pouze jednou. Na každou objednávku lze uplatnit pouze jeden kupón.

Slevový kupón uplatníte při objednávce vložením kódu slevového kupónu do příslušného pole v prvním kroku nákupního košíku. Sleva bude automaticky odečtena z ceny objednávky. Slevové kupóny nelze uplatnit na dopravu, na akční zboží, ani na zboží, ke kterému dáváme dárek zdarma. Další informace o slevových kupónech se dočtete v našich obchodních podmínkách.

Jak rychle expedujeme objednávku?

Výrobky, které jsou skladem, můžeme připravit k přepravě do následujícího dne. Objednávky placené převodem expedujeme až po ověření platby, což může trvat 2 až 3 dny. V případě víkendů, státních svátků expedujeme v nejbližší možné době.

Posíláme zásilky do zahraničí?

Do budoucna o tom uvažujeme. Bude záležet na míře zájmu ze strany zákazníků. Zákazníkům ze Slovenska doporučujeme osobní návštěvu našeho ShowRoomu (adresa: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín).

Jak chráníme optiku proti poškození při přepravě?

Naše optika je standardně balena do kvalitních kartonových obalů, které posíláme v krabicích s dostatečnou výstelkou. Zatím se nám nestalo, že by došlo k poškození optiky. Dopravní společností běžně "opotřebený" balík nebude mít vliv na kvalitu produktu uvnitř. Pokud však balík při převzetí prokazuje viditelné známky poškození, zásilku nepřebírejte a nechejte si od přepravní společnosti sepsat potvrzení o poškození zásilky. Naše zásilky jsou u přepravní společnosti pojištěny na svou opravdovou hodnotu. 

Jak stornovat objednávku

Před odesláním objednaného zboží je možné objednávku stornovat tak, že zavoláte na telefon: +420 606 712 417 nebo napíšete žádost o storno objednávky na email: obchod@puskohledy.cz

Co dělat, když chci zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Samozřejmě se může stát, že při nákupu vyberete špatně. Ze zákona máte 14denní lhůtu na vrácení zboží, které nebylo používáno a není poškozeno. Především u puškohledů to znamená, že nebyly namontovány na zbraň a nebylo s nimi stříleno. Výrobek nám zašlete v kompletním původním obalu poštou nebo jinou přepravní společností na adresu podnikové prodejny. Do krabice přiložte průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky a číslo účtu, na který Vám máme vrátit peníze. V případě vrácení zboží vám zašleme peníze na vámi uvedený účet.

Pokud nám vrátíte poškozené zboží nebo nekompletní balení, můžeme Vám vrácenou částku ponížit o náklady spojené s uvedením výrobku do původního stavu. Ve většině případů se tak ovšem neděje a my vracíme peníze v plné výši.

Na co je ještě dobré nezapomenout?

Na vybranou prémiovou optiku poskytujeme standardní záruku 10 let s možností rozšíření na 30 let. Rozšířenou 30letou záruku je ovšem potřeba registrovat do 30 dní od koupě na této stránce. Dodatečné registrace nejsou možné.

Z dlouholetých zkušeností doporučujeme svěřit montáž puškohledů zkušeným puškařům. Také víme, že se vyplatí investovat do kvalitní montáže.

Pro pozorování pomocí spektivu zase doporučujeme pořídit pevný stativ.