Jak nakupovat

Zajímá Vás, jak probíhá nákup na našem e-shopu? Zde pro Vás přinášíme srozumitelné shrnutí. Obsáhlejší informace najdete v našich Obchodních podmínkách. Pro Vaše případné dotazy máme připraven kontaktní formulář.

Jak přidat do košíku správný výrobek?

U puškohledů je potřeba vždy zvolit správný typ záměrné osnovy, jinak není možné produkt přidat do košíku. Náhledové obrázky dostupných záměrných osnov najdete u každého produktu.

V případě příslušenství je potřeba zvolit typ, který odpovídá přesně Vašemu puškohledu, spektivu nebo dalekohledu. U popisků veškerého příslušenství jsou vyjmenovány kompatibilní typy našich výrobků. Pokud si však nejste stále jisti, nejlepší je zeptat se nás.


Registrace a přihlášení

Pro usnadnění nákupu doporučujeme se zaregistrovat do našeho obchodu. Nově pro zjednodušení máte možnost se přihlásit přes Google účet.


Doprava

Způsoby dopravy si vyberete v nákupním košíku.

  • Pokud jste z Hodonína a okolí, můžete si objednávku osobně vyzvednout a zboží prohlédnout v našem ShowRoom (adresa: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín). Zde je možné platit pouze hotově.
  • Česká pošta balík do ruky - zboží vám doručí česká pošta na uvedenou adresu v objednávce.
  • Česká pošta balík na poštu - zboží si vyzvednete na vybrané pobočce České pošty
  • Zásilkovna Z point - zboží si vyzvednete na vybraném výdejním místě Zásilkovny v České republice. Zaslat zboží přes Zásilkovnu je možné jen do hodnoty 20 000 Kč. Více o této dopravě se dozvíte v článku Nově doprava přes Zásilkovna
  • Zásilkovna doručení na adresu - zboží vám doručí na uvedenou adresu Zásilkovna vlastními doručovateli. Zaslat zboží přes Zásilkovnu je možné jen do hodnoty 20 000 Kč.
  • PPL doručení na adresu - zboží vám na uvedenou adresu doručí přepravce PPL. Zaslat zboží přes PPL je možné jen do hodnoty 50 000 Kč. 

Aktuální cena za dopravu podle výběru dopravce je vždy uvedena v nákupním košíku.

Na objednávky v hodnotě vyšší než 2990 Kč poskytujeme DOPRAVU ZDARMA.

Jak rychle expedujeme objednávku?

Výrobky, které jsou skladem, můžeme připravit k přepravě do následujícího dne. Objednávky placené převodem expedujeme až po ověření platby, což může trvat 2 až 3 dny. V případě víkendů, státních svátků expedujeme v nejbližší možné době.

Posíláme zásilky do zahraničí?

Do budoucna o tom uvažujeme. Bude záležet na míře zájmu ze strany zákazníků. Zákazníkům ze Slovenska doporučujeme osobní návštěvu našeho ShowRoomu (adresa: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín).

Jak chráníme optiku proti poškození při přepravě?

Naše optika je standardně balena do kvalitních kartonových obalů, které posíláme v krabicích s dostatečnou výstelkou. Zatím se nám nestalo, že by došlo k poškození optiky. Dopravní společností běžně "opotřebený" balík nebude mít vliv na kvalitu produktu uvnitř. Pokud však balík při převzetí prokazuje viditelné známky poškození, zásilku nepřebírejte a nechejte si od přepravní společnosti sepsat potvrzení o poškození zásilky. Naše zásilky jsou u přepravní společnosti pojištěny na svou opravdovou hodnotu. 

ban-platba-na-dobirku-zdarma_sekce (998)

Platba

Dobírkou

Zboží zaplatíte při převzetí na vybraném výdejním místě nebo při převzetí od dopravce hotově nebo kartou podle možností dopravce či výdejního místa. Aktuální cena za platbu dobírkou je vždy uvedena v nákupním košíku.

AKTUÁLNÍ AKCE: PLATBA NA DOBÍRKU HOTOVĚ I KARTOU ZDARMA

Bezhotovostně převodem

Převodem na bankovní účet č. 2201898020/2010, vedený u Fio Banky. Informace pro provedení platby obdržíte v emailu potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy. Zboží bude odesláno po připsání platby na náš účet. Platba je zdarma.

On-line platbou přes platební bránu ComGate

Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Platba je zdarma.

Na výběr máte:

Platby kartou

Nejkomfortnějším způsobem platby je platba s využitím platební karty. Pokud zvolíte tuto možno, po vlastním zadání objednávky budete vyzváni k zaplacení příslušné částky pomocí zabezpečeného spojení. Použít můžete karty typu Visa, Visa Electron, MasterCard nebo Maestro. Upozorňujeme, že Vaše banka musí internetové platební transakce na této kartě povolit. 

On-line platební tlačítka

Velmi populární metodou je rovněž možnost převedení částky přímo vaší bankou. Po dokončení objednávky budete přesměrováni do internetového bankovnictví své banky, kde po přihlášení můžete platbu ihned provést. Vše již bude předvyplněno a ušetříte spoustu času. Úhrada částky proběhne během několika minut. Zboží odešleme dle dostupnosti obvykle ještě tentýž den. 

Možnost rychlé platby přes následující banky: Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, Fio banka, Poštovní spořitelny, mBank, Sberbank, Moneta money bank, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Equa Bank.
 
TIP: Při online bankovním převodu doporučujeme zvolit okamžitou platbu, jinak se převod peněz a tedy i odeslání zboží může posunout až o 3 dny. V takovém případě je nutné vyčkat až se peníze připíší na bankovní účet ComGate a dojde k potvrzení platby. Při zjišťování stavu platby se vám zobrazí Čeká na zaplacení - to je v pořádku, již znovu neplaťte a vyčkejte.

online-bankovni-prevod

 


Slevové kupóny

Za každou uskutečněnou objednávku od nás obdržíte slevový kupón, který lze uplatnit až na další nákup. Slevové kupóny jsou přenosné, můžete je tedy předat vašim přátelům či známým na jejich nákup. Každý slevový kupón lze uplatnit pouze jednou. Na každou objednávku lze uplatnit pouze jeden kupón.

Slevový kupón uplatníte při objednávce vložením kódu slevového kupónu do příslušného pole v prvním kroku nákupního košíku. Sleva bude automaticky odečtena z ceny objednávky. Slevové kupóny nelze uplatnit na dopravu, na akční zboží, ani na zboží, ke kterému dáváme dárek zdarma. Další informace o slevových kupónech se dočtete v našich obchodních podmínkách.

Před odesláním objednaného zboží je možné objednávku stornovat tak, že zavoláte na telefon: +420 606 712 417 nebo napíšete žádost o storno objednávky na email: obchod@puskohledy.cz


Co dělat, když chci zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Samozřejmě se může stát, že při nákupu vyberete špatně. Ze zákona máte 14denní lhůtu na vrácení zboží, které nebylo používáno a není poškozeno. Především u puškohledů to znamená, že nebyly namontovány na zbraň a nebylo s nimi stříleno. Výrobek nám zašlete v kompletním původním obalu poštou nebo jinou přepravní společností na adresu podnikové prodejny. Do krabice přiložte průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky a číslo účtu, na který Vám máme vrátit peníze. V případě vrácení zboží vám zašleme peníze na vámi uvedený účet.

Pokud nám vrátíte poškozené zboží nebo nekompletní balení, můžeme Vám vrácenou částku ponížit o náklady spojené s uvedením výrobku do původního stavu. Ve většině případů se tak ovšem neděje a my vracíme peníze v plné výši.


Na co je ještě dobré nezapomenout?

Na vybranou prémiovou optiku poskytujeme standardní záruku 10 let s možností rozšíření na 30 let. Rozšířenou 30letou záruku je ovšem potřeba registrovat do 30 dní od koupě na této stránce. Dodatečné registrace nejsou možné.

Z dlouholetých zkušeností doporučujeme svěřit montáž puškohledů zkušeným puškařům. Také víme, že se vyplatí investovat do kvalitní montáže.

Pro pozorování pomocí spektivu zase doporučujeme pořídit pevný stativ.