Jak nakupovat
Jak přidat do košíku správný výrobek?
U puškohledů je potřeba vždy zvolit správný typ záměrné osnovy, jinak není možné produkt přidat do košíku. Náhledové obrázky dostupných záměrných osnov najdete u každého produktu. V případě příslušenství je potřeba zvolit typ, který odpovídá přesně Vašemu puškohledu, spektivu nebo dalekohledu. U popisků veškerého příslušenství jsou vyjmenovány kompatibilní typy našich výrobků. Pokud si však nejste stále jisti, nejlepší je zeptat se nás.
Možnosti platby a dopravy
Objednávku můžete zaplatit různými způsoby v závislosti na způsobu dopravy.
Pro objednávky zasílané Českou poštou nebo přepravní společností PPL doporučujeme platbu převodem na účet, v tomto případě zásilku expedujeme až po připsání platby. Je to nejrychlejší a nejbezpečnější způsob platby. Pro Českou poštu a PPL si můžete zvolit i možnost dobírky, kde ovšem negarantujeme možnost platby kartou při převzetí.
Pokud jste z Hodonína a okolí, můžete si objednávku vyzvednout v našem ShowRoom (adresa: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín). Zde je možné platit pouze hotově.
Jak rychle expedujeme objednávku?
Výrobky, které jsou skladem, můžeme připravit k přepravě do následujícího dne. Objednávky placené převodem expedujeme až po ověření platby, což může trvat 2 až 3 dny. V případě víkendů, státních svátků expedujeme v nejbližší možné době.
Posíláme zásilky do zahraničí?
Do budoucna o tom uvažujeme. Bude záležet na míře zájmu ze strany zákazníků. Zákazníkům ze Slovenska doporučujeme osobní návštěvu našeho ShowRoomu (adresa: Plucárna 3560/1, 695 01 Hodonín).
Jak chráníme optiku proti poškození při přepravě?
Naše optika je standardně balena do kvalitních kartonových obalů, které posíláme v krabicích s dostatečnou výstelkou. Zatím se nám nestalo, že by došlo k poškození optiky. Dopravní společností běžně "opotřebený" balík nebude mít vliv na kvalitu produktu uvnitř. Pokud však balík při převzetí prokazuje viditelné známky poškození, zásilku nepřebírejte a nechejte si od přepravní společnosti sepsat potvrzení o poškození zásilky. Naše zásilky jsou u přepravní společnosti pojištěny na svou opravdovou hodnotu.
Co dělat, když chci zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
Samozřejmě se může stát, že při nákupu vyberete špatně. Ze zákona máte 14denní lhůtu na vrácení zboží, které nebylo používáno a není poškozeno. Především u puškohledů to znamená, že nebyly namontovány na zbraň a nebylo s nimi stříleno. Výrobek nám zašlete v kompletním původním obalu poštou nebo jinou přepravní společností na adresu podnikové prodejny. Do krabice přiložte průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky a číslo účtu, na který Vám máme vrátit peníze. V případě vrácení zboží vám zašleme peníze na vámi uvedený účet.
Pokud nám vrátíte poškozené zboží nebo nekompletní balení, můžeme Vám vrácenou částku ponížit o náklady spojené s uvedením výrobku do původního stavu. Ve většině případů se tak ovšem neděje a my vracíme peníze v plné výši.
Na co je ještě dobré nezapomenout?
Na vybranou prémiovou optiku poskytujeme standardní záruku 10 let s možností rozšíření na 30 let. Rozšířenou 30letou záruku je ovšem potřeba registrovat do 30 dní od koupě na této stránce. Dodatečné registrace nejsou možné.
Z dlouholetých zkušeností doporučujeme svěřit montáž puškohledů zkušeným puškařům. Také víme, že se vyplatí investovat do kvalitní montáže.
Pro pozorování pomocí spektivu zase doporučujeme pořídit pevný stativ.